.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری: مجلس در رای اعتماد کابینه با دولت همکاری می کند

مخبر کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه از رای نیاوردن وزرای پیشنهادی در مجلس خوشحال نخواهیم شد، اظهار داشت: مجلس تلاش می کند در رای اعتماد کابینه با دولت همکاری کند.

علی اصغر یوسف نژاد در گفتگو با مهر  افزود: به نمایندگی از مردم مازندران تکلیف داریم در مورد معرفی و انتخاب وزرای پیشنهادی اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: قصد مجلس این بوده که با دولت همکاری کند و خوشحال نمی شویم از اینکه وزیری رای نیاورد.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه عدم رای آوری وزیر پیشنهادی از مجلس سبب بلاتصدی گری در وزارتخانه متبوع خواهد شد، تصریح کرد: نمایندگان مجلس با نیت پاک و خالص و بی جهت به وزرای قوی رای می دهند.

یوسف نژاد با بیان اینکه رئیس جمهور طی روزهای اخیر مشورتهایی را پیرامون وزرای پیشنهادی با نمایندگان مجلس داشته است، یادآور شد: مجلس وظیفه دارد صلاحیتهای تحصیلی، قابلیتهای تجربی، مدیریتی و برنامه های وزرا را بررسی و جدای از مسائل جنسیتی، قومی، قبیله ای و حزبی به وزرا رای می دهد.

وی با اعلام این مهم که مجلس هشتم با تمام قوا آماده همکاری با دولت مقتدر و کارآمد دهم خواهد بود، اظهار داشت: وزرای ضعیف و بی تجربه از مجلس هشتم رای نخواهند آورد.

نماینده مردم ساری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تعامل مثبت و همسویی کامل خود با همتای سارویش (شجاعی) افزود: نمایندگان مردم ساری در مجلس با همکاری نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی بر بسیاری از مشکلات مازندران فائق آمدند.

یوسف نژاد با بیان اینکه شهرستان ساری صرفا مربوط به مردم مرکز استان نبوده بلکه تمامی مردم مازندران از خدمات این شهر بهره مند می شوند، خاطر نشان کرد: شایسته است مدیران ارشد استان و کشور توجه جدی تری به اعتبارات مرکز استان داشته و برای ساری که پیشانی استان بوده سرفصل اعتباری خاصی در نظر بگیرند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات بسیار در مرکز استان که سبب وقوع ترافیک های سنگین ساری می شود به واسطه وجود ادارات در داخل شهر بوده است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه اخیر دولت هیچ نهاد یا دستگاهی حق ندارد در داخل شهر ساختمان اداری احداث و یا توسعه دهد.

نماینده مردم ساری با بیان اینکه ساری با امکانات ناچیز شهری دیگر پاسخگوی نیازهای شهروندان استان نیست در عین حال خواستار توجه بیشتر مسئولین دولت و استان به مرکز استان مازندران شد.

یوسف نژاد همچنین با انتقاد از وجود بروکراسی های اداری در دستگاه های اجرایی استان و شهرستانها افزود: متاسفانه این بروکراسی ها و پیچیدگی های اداری که دامنگیر برخی مدیران استانی و شهرستانی شده موجبات تالم و ناراحتی مردم را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه مدیران نباید وظیفه ای جز خدمت رسانی به مردم برای خود ترسیم کنند، اظهار داشت: مسئولان نباید با اتخاذ آئین نامه ها و بروکراسی های بی مورد روند خدمت رسانی به مردم را با تاخیر مواجه سازند.

شهرستان ساری مرکز مازندران دارای دو نماینده در خانه ملت بوده و 500 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.